אילה שני חתונה שווה טקס חילוני טקסים

המלצות ומכתבי תודה


היי אילה, 
רציתי להודות שוב על החלק המשמעותי שלך בשמחה שלנו.
אני יושבת בבית קפה בסן פרנסיסקו. עוצרת. אחרי תקופה ארוכה ואינטנסיבית שבה קרו המון דברים! 
כמה ימים לפני הטיסה קיבלתי את הוידיאו של החתונה. כמה מרגש להזכר שוב ברגעים האלה, במילים שאמרנו זה לזו, במילים שאמרנו בעזרתך לכולם, בשמחה הגדולה, בהתרגשות, ביופי המשגע שהקיף אותנו, באנשים וברוח.
 
התהליך כולו היה זריז יחסית, ובו הצלחת לגרום לנו לחשוב עוד קצת על עצמנו, על הזוגיות והמשאלות שלנו.
היית קשובה כל כך. הקפדת לשמוע גם את מה שלא אמרנו... על הקשיים והלבטים מול ההורים. שאלת את השאלות הנוקבות, כדי לאפשר לאורי ולי, במידה שווה, לחוות את התהליך ואת התוצאה בצורה שתהיה נאמנה לנו ולערכים שלנו, גם כשזה נראה טיפה מורכב. נתת תחושה שאת שם בשבילנו, הרבה מעבר למה שציפיתי, ומעבר למה שחשבתי שאזדקק.
אני מקשיבה שוב למילים, שנבחרו בקפידה, ואני מאושרת. זה היה ונותר מדוייק ונוגע ללב עבורי.
 
אני מודה לך מעומק הלב על הליווי במהלך התהליך, על האיחולים והמילים החמות תחת החופה, על האנרגיה והשמחה, הכבוד והרגישות שהבאת איתך אל חופתנו, באחד הימים הכי שמחים ומרגשים בחיינו.
 
אנחנו ממשיכים לבנות את ביתנו. למרות שכל חומרי הבניה לכאורה כבר היו שם, אני מרגישה שגם לך יש חלק בבניה הזו, בפיגום שנתת לנו, שהיה עבורי מאוד משמעותי.
 
נשמח לתמוך בך בדרכך לעשות את הדבר המדהים הזה שאת מאוד מוכשרת בו.
 
תודה על הכל! 
חיבוק,
מיטל ואורי, יפו, סתיו 2016


עלייך אילה,
אילה הנחתה את טקס החתונה שלנו ב-25.7.14 בקסטיאל בתל אביב. מההתחלה ידענו שאנחנו רוצים חתונה אחרת, שתשקף בדיוק את האופי שלנו ואת האמונה שלנו. לכן, לא היינו מוכנים לחתונה ברבנות או בכלל חתונה עם רב שמדקלם דברים שלא קשורים אלינו ואל חיינו. מהפעם הראשונה שנפגשנו עם אילה ידענו שהיא תנחה את הטקס שלנו מצוין - ייצוגית, יודעת לעמוד מול קהל ולדבר, ומצד שני הייתה מאד קשובה אלינו ולדרך שאנחנו רוצים שייראה הטקס שלנו. סיפרנו לאילה עלינו, איך הכרנו ועל הקשר שלנו והיא יצרה מזה סיפור מרגש ומעניין שסחף את כולם בחופה! חוץ מזה, היא נתנה לנו מספר אפשרויות לחלקים השונים של הטקס ובחרנו מה שהתחברנו אליו, והכי חשוב - היא עודדה אותנו לכתוב קידוש אישי אחד לשני ועזרה לנו ליצור אותו (כל אחד בנפרד), שדקלמנו כהפתעה אחד לשני בחופה. התוצאה הייתה חופה מיוחדת, מרגשת, חגיגית ומעניינת, שהקהל יכול להתחבר אליה (ואכן התחבר!) ובעיקר - חופה ששיקפה לגמרי את האופי שלנו! לא הפסקנו לקבל מחמאות על החופה על ההנחיה של אילה.
תודה לך מעומק הלב,
עדי וטל, תל אביב, אביב 2014

אילה היקרה,
לפני כשלושה שבועות, באמצע חודש מאי היפה, הייתה לנו הזכות להינשא בטקס חילוני-אישי שערכת לנו. למרות שהתחתנו גם בחתונה דתית מספר שעות קודם לכן, רצינו ליצור טקס נוסף, שוויוני יותר מהטקס הדתי, שישקף אותנו, את אהבתנו ואת האישיות שלנו כזוג. את כול זה השכלת לעשות ובטוב טעם רב. היה לנו זמן יחסית קצר לערוך את הטקס, אבל ההקשבה שלך, הנתינה שלך, יכולת ההתבוננות שלך בנו ושיתוף הפעולה הנהדר, נשאו פרי ויצרו טקס מרגש, חד פעמי, שקצר תשבוחות ועורר הרבה עניין בקרב כול באי החתונה ועדיין, מספר שבועות אחרי, עדיין מעורר התרגשות וקוצר מחמאות.על כך, ועל אישיותך המיוחדת והחד פעמית, אנחנו מבקשים להודות לך ולאחל לך להמשיך לעשות את עבודת הקודש הזאת עוד הרבה שנים.
אוהבים, ארז ואיילה לוי- שטרן
 
אילה המקסימה,
כשבחרנו להינשא בטקס יהודי חילוני, נפגשנו עם מספר מנחי טקסים, אך הפגישה עם אילה הייתה המיוחדת מכולן וישר ידענו שהיא זו שתנחה את הטקס.
מדובר בבחורה אנרגטית ונפלאה ששנינו מאוד התחברנו אליה. אילה כתבה לנו טקס מיוחד לפי טעמנו האישי, תוך חיבור של סיפור ההיכרות שלנו, ולאורך כל התהליך הייתה נפלאה, תקשורתית ואדיבה. גם במהלך הטקס, דאגה אילה לשלב את הקהל, ונכנסנו לחופה אל תוך שובל נרות שכל האורחים שלנו החזיקו. זה היה מרגש ונפלא. בסוף הטכס ועד היום אומרים לנו שזה היה טקס נפלא ומרגש.
תודה לך אילה, מאיתנו שיר וגיא דואק, דצמבר 2012.
 
אילה יקרה עד מאוד,
מעבר לתודות הבנאליות, שנינו יושבים נרגשים ונפעמים -  איך הצלחת לספר את הסיפור שלנו בצורה שלא רק ריגשה את הקהל עד דמעות, אלא גם הפתיעה אותנו וחידשה לנו?
זה היה ערב נדיר, חוויה משובחת שמוציאה אותנו בצורה נפלאה לחיים החדשים שלנו. אילה – פשוט תודה.
אלעד ואתי, יולי 2012 .
 
Dear Ayala
We found Ayala through a google search having the feeling she is the right one for our wedding ceremony. Throughout the process of getting ready for "the day" we've already realized we've made the right choice.
Ayala is understanding and very positive. She was looking for those features in each of us she could highlight at the wedding ceremony. Each of us wrote a little bit about himself and Ayala made it into a story. The wedding evening was very exciting and thanks to her calming voice and the way she has orchestrated the event we were both relieved and less stressed. Having her instead of the usual ceremony was a thrill. Not only to us but for the other guests as well.
What a beautiful way of getting together To get married and enjoy it
With love, Anna & Eyal, Moscow 4.2.13
 
אילה יקרה,
אנחנו מאוד שמחים שבחרנו בך לערוך את טקס החתונה שלנו. ערכת עבורנו טקס אישי, מיוחד מאוד, שריגש אותנו בצורה יוצאת דופן ונגע ללבם של כל האורחים בחתונה.
היה לנו נורא כיף ונעים איתך ברמה האישית והמקצועית לאורך כל הדרך בה ליווית אותנו, החל מפגישת ההיכרות, דרך העבודה המשותפת על הפואמה המקסימה אותה כתבת בכישרון רב והרעיונות היצירתיים שהצעת כמו הנרות, וכלה בטקס עצמו אותו הנחית באופן מרשים.
כשתכננו את החתונה הטקס היה אחד מסימני השאלה הגדולים, ובסופו של דבר הוא הפך למסמר הערב, והרבה בזכותך.
תודה רבה על הכל!
עומר ועמרי, יוני 2012
 
אילה היקרה,
רוצים לשתף אותך במחשבות שחלפו בראשנו במסיבת החתונה שלנו ב- 20.4.12, בה ערכת לנו את הטקס.
התאורן מעמעם את האורות, אותנו חוטפים לחדר צדדי, וברמקול כבר שומעים אותך מכנסת את האורחים. ההתרגשות בעיצומה...
שנינו רועדים, לחוצים אבל בטוחים, עשינו את הבחירה הנכונה.
מנהל האירוע קורא לנו להיכנס, ברקע אנחנו שומעים אותך מקריאה את המילים של השיר שבחרנו יחדיו. האחיינים מסיימים לפזר את הפרחים על השביל, נותנים לנו חיבוק ונשיקה, ועכשיו – רגע האמת!
אנחנו צועדים פנימה וכולם מריעים.
עד כאן זו הייתה יכולה להיות התחלה של טקס חתונה רגיל – אולי אפילו קצת מיוחד...
אבל כשהתחלת לדבר ולספר בצורה מקסימה ומרגשת את סיפור חיינו, אותו סיפור שכתבנו ועיבדנו יחדיו, עמדנו מול חברינו ומשפחתנו וראינו אותם מתרגשים, ולא מעט מהם אפילו בוכים. לאורך כל הטקס יכולנו לחוש באווירה הכה מיוחדת שיצרת, ובכך שבניגוד לטקסים הרגילים, הקהל כולו מרותק וכמעט מהופנט למילותייך.
בסוף הטקס, לאחר שהרמנו כוס יין לחיינו המשותפים, ניגשו אלינו כל כך הרבה חברים וקרובים, לספר לנו עד כמה הם מתרגשים, אבל לא כמו בדרך כלל – הפעם באמת.
מאז החתונה ועד היום, מספר שבועות אחרי, אנו עדיין מקבלים תגובות מהסובבים אותנו אשר מספרים לנו עד כמה מיוחד ונוגע היה הטקס שלנו ואיך נחקקת בזיכרונם, על הקול הנעים והערב שלך, על אופן ההגשה ויותר מכל איך הם התרגשו איתנו, ושמחו לשמוע את סיפור חיינו.
תודה על חוויה מרגשת ועוצמתית,
תומר ואסי, אפריל 2012
 
לאילה,
כשהתחלנו לחשוב על טקס חתונה חילוני, ישר נבהלנו. לא ידענו מה אנחנו רוצים שיהיה בטקס, מה אנחנו לא רוצים שיהיה בו, מה בכלל האפשרויות שעומדות לפנינו, ואולי בכלל כדאי לנו דווקא לחזור לטקס המסורתי שבו הכל בנוי וברור וידוע.
ואז אילה הגיעה, עם תשובות והצעות בצד אחד, והקשבה ללבטים ולרצונות שלנו בצד השני. היה זה שילוב מוצלח מאד שהוביל לטקס שהצליח להיות גם האנחנו הרגילים וגם האנחנו הרשמיים.
תודה, זה היה מרתק ומרגש.
נדב ומיטל, ינואר 2012
 
אילה שלנו,
השבוע תמלא שנה לנישואינו, והזיכרון עדיין טרי ומרגש. טקס החתונה שלנו היה מיוחד במינו ועל כך תודה. תודה שזרמת עם השיגעונות שלנו, תודה על הרעיונות והחיבור של כל החלומות בטקס אחד, תודה על המילים החמות אשר ביטאו אהבה רבה, ותודה על שהכל התנהל בדיוק לפי המתוכנן – הנרות, שקיעת המש, גלי הים, וקולך החם והעוטף. תודה מכל הלב,
דניאל ודורית בר 054-6613135, אוגוסט 2011
 
לך אילה,
תקופה ארוכה חיפשנו את מי שיתאים לרצוננו ואז פגשנו אותך – אישה מלאת חום ואהבה. הקשבת לנו זרמת איתנו (והיו לנו הרבה דרישות...),היית סבלנית לכל שינוי, ונתת מעצמך מעל ומעבר לנדרש.
כל אורח ואורח אמר לנו לאחר החתונה, שמכל החתונות שהוא היה בהם, מעולם לא היה בחתונה מרגשת כזאת, ולך היה חלק גדול בהצלחה זו: הגעת הרבה לפני הזמן כדי לבדוק שהכל מוכן, וערכת את החופה בצורה מהממת, מושלמת, היית 200 אחוז מעבר לציפיות שלנו!!
תודה מכל הלב, ארקדי וגלינה, יולי 2011
 
אילה היקרה,
כשהחלטנו להינשא, היה ברור לנו שטקס אלטרנטיבי יהיה חלק חשוב באירוע. הגענו דרך המלצות והתברר שהן המעיטו בערכך... הצלחת ברוב כישרון, ברגישות, חיוך ובטחון לבנות לנו טקס בדיוק כפי שרצינו – חם, מרגש ומשפחתי. אלה היו רגעים בלתי נשכחים לנו, והזיכרון הכי משמעותי מאירוע קסום. תודה מקרב לב, ממליצים עלייך בחום!
רוני ואביבית פילבסקי, אפריל 2011 052-2598175 
הרב אילה שני
ילידת ישראל 1964, נשואה ואמא לאוריה, נועם ורועי, שלושת בנינו הנהדרים.
גדלתי בבית מסורתי, שלימד אותי לאהוב יהדות יפה ופתוחה, ושנים רבות אני חילונית המחוברת ליהדות כתרבות. את הזהות הזו, כמו גם את יכולתי ליצור חוויה מרגשת ועמוקה, אביא לטקס שלכם.
החתונה של נחמי ואורי, קבוץ נחשון, 2006

טקסי נישואין
נערוך 2 פגישות להכרות והכנת הטקס, ואני זמינה לכם תמיד במיילים ובטלפון, למחשבה ותכנון משותף. אני אבנה לכם את הטקס לפרטי פרטיו, ואנחה אתכם איך להתכונן אליו בצורה הטובה ביותר.
הטקס אינו ארוך, הוא נמשך כ30 דקות, ויתחיל תמיד בשעה עליה נחליט מראש. אני מגיעה חצי שעה קודם, ומוודאת שהכל מוכן. אתם אינכם צריכים להטריד עצמכם בזה בכלל! כשהטקס מסתיים, עדיין תראו אותי בסביבה, ונוכל לחלוק יחד את ההתרגשות של היצירה המשותפת.
ניתן לצרף לטקס כתובה אישית, במבחר סגנונות ומחירים.
אני עורכת טקסים לזוגות יהודים-חילונים, זוגות מעורבים, זוגות מסורבי רבנות וזוגות חד מיניים. כמו כן עורכת בשמחה טקסי חתונת כסף, זהב או כל שנתון אחר, מגיעה בשמחה ואהבה לכל אזורי הארץ, וגם לחו"ל. אין מקום שהוא רחוק מדיי...      
מחיר הטקס  - 1800 ₪ כולל מע"מ

Ceremonies in English or in both languages are available & welcome

ראו תמונות והמלצות בהמשך הדף

חתונת שיר וגיא, תל אביב, 2012

מדוע שאישה תנחה את הטקס שלכם? 
יש שפע סיבות, אבל הסיבה הטובה ביותר היא – למה לא?
האם הייתם פעם בחתונה שבה אישה ערכה את הטקס? מן הסתם, ברוב הטקסים בהם נכחתם עורך הטקס היה גבר, בין אם מדובר ברב מטעם הרבנות, ובין אם מדובר ברב מסוג אחר. כבודם המלא במקומם מונח , והם עושים עבודתם נאמנה , אך עולה התהייה מדוע  בישראל של המאה ה21 חוויית הסמכות הרוחנית מתקשרת בעיקר עם גברים, ופחות עם נשים.
החלטתם לערוך טקס אישי, יהודי חילוני ומיוחד. את רוצה לבחור אדם שנוכחותו, ערכיו וחזונו קרובים לליבכם. אתה רוצה להשמיע את קול האהבה והזוגיות שלכם בטקס. אתם רוצים אדם שיתחבר לסיפור שלכם ,ויבנה לכם טקס שיוצר חוויה מרגשת גם בזמן אמת , וגם שנים אחרי.
בחרתם בחירה מיוחדת ואמיצה: לערוך טקס יהודי-חילוני. לכו איתה עד הסוף ובחרו את מי שהכי מדבר לליבכם , בלי קשר להיותו גבר או אישה. הניסיון מוכיח שהאלמנט המכריע בהצלחת טקס הינו היכולת והאמפתיה  של האדם שמנהל את הטקס, ולא המין שלו,
נשמע הגיוני?
"כשהלב פתוח ואפשר בו לגעת,
אזי נפשכם ומאודכם יוכלו לדעת,
שהאהבה, האור והטוב
נרקמים ביניכם בכל רגע מחדש,
וזורמים החוצה לעולמכם כשי מקודש."


(אילה, טקסט מקורי מתוך טקס)
 אני רוצה שתדעו: אתם בידיים טובות ובטוחות, המכירות את טקס הנישואים לעומקו, בלב ובנפש.  
אני בוגרת לימודי פסיכולוגיה ועוסקת למעלה מעשרים שנה בהנחיה ואימון להתפתחות אישית. הנחיתי  סדנאות רבות משתתפים בארץ ובחו"ל, ואני מאמנת אלפי אנשים לחיות מתוך אהבה, אכפתיות ושתוף פעולה בחייהם האישיים והמקצועיים.
בעלת מ"א בלימודי יהדות ארה"ב, ורב חילונית מוסמכת "תמורה" המכון להכשרת רבנים חילונים-הומניסטים.
האם אני פנויה? ראו תאריכים בהם אני עורכת טקסים
בקרו באתר שלי: 
www.sarhatekes.co.il ובדף הפייסבוק המתעדכן תדיר 
לפניות התקשרו אלי: 050-2435000
או פנו באמצעות הטופס להלן:
לאילה היקרה,
ערכת את טקס החתונה המחודש שלנו, במלאת 30 שנה לנישואינו. רצינו טקס אחר – אישי, אינטימי, מרגש, ואת הצלחת להעביר את המסר הזה בצורה נפלאה. כבשת אותנו ברעיונותייך ובדרך הפשוטה והחמה שערכת את הטקס. במיוחד אהבנו את הדרך שהצלחת לחבר את כל האורחים שלנו לטקס האישי, כך שכולם התרגשו   - כמעט כמונו. הברכות האישיות שעזרת לנו לכתוב היו נהדרות, וכישרונך המיוחד בכתיבה ניכר בהן בגדול.
בהוקרה רבה,
איציק ועמית סנדיק, אפריל 2010054-4961917
 
אילה היקרה מאוד,
היית לנו המלווה המושלמת ביצירת הטקס שלנו ובעריכתו. תודה על החיבוק הגדול שהענקת לנו במילה, במבט ובחיוך. היכולת שלך לשים במילים את הסיפור שלנו ואת האהבה שלנו, החום בו הזמנת מברכים אל החופה, ההומור הנהדר שלך... כולם היו מרותקים ונרגשים ואין אחד מהאורחים שלא התרשם מכישורי ההנחיה הנדירים שלך. היה נפלא, תודה. אוהבים מאוד,
יואב ורומי הולן , ספטמבר 2006  052-8655537
 
לאילה,
אין ספק שריגשת מאוד, ובפרט כאישה שערכה את הטקס, הבאת משהו אחר, מרענן, שונה ומיוחד לחתונה.
חודשים אחרי, אנחנו והאורחים עוד המשכנו להיזכר ולהתרגש מהאירוע!
תודה מקרב לב, נחמי ואורי גולדברג.
Facebook
עורכת את כל טקסי החיים
חתונת איריס וענת, חדרה, 2012
חתונת ורלי ועדי, תל אביב, 2012
הטקס של איילה וארז, מאי 2013
חתונת איריס וענת, חדרה, 2012
חתונת אורית וניר, פתח תקווה 2008
חתונת נחמי ואורי, קבוץ נחשון, 2006
חתונת אנסטסיה ואנדריי, ראשל"צ, 2010
החתונה של אייל ואנה, תל אביב, 2013
חתונת דורית ודניאל, נתניה, 2011
חתונת נטע ונחשון, נצר סירני 2012